Jómagam a Székesfehérvári Munkácsy Mihály Általános Iskolában tanítok alsóban magyar és éneket. Munkahelyem – mint referenciaintézmény – a jógyakorlatok színtere és tárháza: kezdő- és gyakorló pedagógusként az állandó tanulás és ismeretszerzés helye. A kidolgozott folyamatok biztosítják a minőségi rendszerszemléletet. Ez sajnos sok helyen hiányzik. Nem véletlenül választottam a Kodolányi Főiskolán a Minőség- és folyamatmenedzsment pedagógus szakvizsgára való felkészítést: a mai magyar oktatási rendszer gyenge pontja a minőség folyamatos biztosítása és a minőség tudatos irányítása, vagyis a minőségirányítás. Itt, a Kodolányin megismerkedhettünk többféle minőségirányítási rendszerrel elméleti szinten. Ami az oktatók szakmai kvalitását mutatja, hogy nemcsak csoporttársaink által bemutatott helyi minőségértékeléssel találkozhattunk, hanem egy csoportos szakmai gyakorlat keretében Szolnok város intézménykomplexumának gyakorlati minőségirányításával is megismerkedhettünk.
Képzési kör (C= nyelvi, D=egyéb) |
Képzési program pontos megnevezése |
Nyilvántartásbavételi szám |
Képzési programok nyilvántartásbavételi száma |
Képzési programok nyilvántartásbavételi időpontja |
Képzési programok törlésének időpontja |
---|---|---|---|---|---|
C | Angol C2 1 1 072 KER A1-C1 | E-001713/2017 | E-001713/2017/C002 | 2018.11.28 | |
C | Német C2 1 1 059 - Német KER C1 általános csoportos kontaktórás képzés | E-001713/2017 | E-001713/2017/C001 | 2018.11.28 | |
D | Digitális tudatosság | E-001713/2017 | E-001713/2017/D001 | 2017.12.13 | |
D | Gazdaságtudományi alapozó tanfolyam | E-001713/2017 | E-001713/2017/D006 | 2017.12.13 | |
D | Infokommunikációs alapismeretek | E-001713/2017 | E-001713/2017/D003 | 2017.12.13 | |
D | Mobil informatika | E-001713/2017 | E-001713/2017/D004 | 2017.12.13 | |
D | Pénzügyi tudatosság | E-001713/2017 | E-001713/2017/D005 | 2017.12.13 | |
D | Tudatos szociális médiafogyasztás | E-001713/2017 | E-001713/2017/D002 | 2017.12.13 | |
D | Asszertivitás | E-001713/2017 | E-001713/2017/D010 | 2018.04.23 | |
D | Demográfiai alapismeretek | E-001713/2017 | E-001713/2017/D013 | 2018.04.23 | |
D | Erőszakmentes kommunikációs | E-001713/2017 | E-001713/2017/D009 | 2018.04.23 | |
D | Ifjúságügyi ismeretek | E-001713/2017 | E-001713/2017/D011 | 2018.04.23 | |
D | Konfliktuskezelés | E-001713/2017 | E-001713/2017/D008 | 2018.04.23 | |
D | Közösségi tervezés | E-001713/2017 | E-001713/2017/D012 | 2018.04.23 | |
D | YRBS: Ifjúsági kockázati magatartáskutatás | E-001713/2017 | E-001713/2017/D007 | 2018.04.23 | |
D | Z generáció | E-001713/2017 | E-001713/2017/D014 | 2018.04.23 | |
D | Ifjúsági közösségszervezés | E-001713/2017 | E-001713/2017/D015 | 2018.07.09 | |
D | Befogadó és inkluzív társadalom | E-001713/2017 | E-001713/2017/D016 | 2018.07.09 | |
D | Játékpedagógia és szabadidőszervező | E-001713/2017 | E-001713/2017/D017 | 2018.07.09 | |
D | Idősspecifikus szolgáltatásszervezés | E-001713/2017 | E-001713/2017/D018 | 2018.07.09 | |
D | Mentálhigiénés tanácsadó | E-001713/2017 | E-001713/2017/D019 | 2018.07.09 | |
D | Mentálhigiéniai prevenció specialista | E-001713/2017 | E-001713/2017/D020 | 2018.07.09 | |
D | Interdiszciplináris informatika | E-001713/2017 | E-001713/2017/D021 | 2018.07.09 | |
D | Emelt szintű érettségire felkészítő német nyelvből | E-001713/2017 | E-001713/2017/D022 | 2018.08.13 | |
D | Emelt szintű érettségire felkészítő angol nyelvből | E-001713/2017 | E-001713/2017/D026 | 2018.08.13 | |
D | Emelt szintű érettségire felkészítő matematikából | E-001713/2017 | E-001713/2017/D023 | 2018.08.13 | |
D | Emelt szintű érettségire felkészítő magyar nyelv és irodalomból | E-001713/2017 | E-001713/2017/D024 | 2018.08.13 | |
D | Emelt szintű érettségire felkészítő történelemből | E-001713/2017 | E-001713/2017/D025 | 2018.08.13 | |
D | Emelt szintű érettségire felkészítő informatikából | E-001713/2017 | E-001713/2017/D027 | 2018.08.13 |