Ez már elhivatottság. Köszönjük!!
Kiknek ajánljuk a képzést?
A kommunikáció az egyik legfontosabb eszközünk önmagunk kifejezésére, a kapcsolatteremtésre és kapcsolattartásra. Egy vállalaton belül az ügyfélszolgálati munkatárs a vállalat elsődleges arca, és hangja. Az ügyfél vele találkozik először, a vele történt beszélgetés alakítja ki az első benyomást, vele azonosítja a céget. Ezért nagyon fontos a hatékony ügyfélkommunikáció, mely kapocs köztünk és az ügyfél között, az alapja a sikeres együttműködésnek ezáltal a sikeres értékesítésnek.
Az értékesítés hallatán sokunk számára összeszorul a gyomrunk, hiszen nem is gondolunk bele, hogy az ügyfélszolgálati munka sokszor egybefonódik az értékesítéssel. Azzal, ahogy tájékoztatást adunk, ahogy kapcsolatot alakítunk ki, ahogy kommunikálunk már megtesszük az első (és legfontosabb) lépéseket az értékesítés felé.
Milyen ismereteket ad a képzés?
Tematika:
A képzés kimondottan az ügyfélszolgálati munkához kapcsolódó ügyfélközpontú kommunikációról és értékesítésről szól. Olyan technikákat és ismereteket ad, melyek segítséget nyújtanak a napi munkavégzés során.
Részletes leírás
Képzés megnevezése: Hatékony ügyfélkommunikáció - értékesítés
Képzés óraszáma: 8 óra
Képzés időtartama: 1 nap, vagy 2 fél nap (1x8, vagy 2x4 tanóra)
Képzési napok: szombaton 8.00 -17.00 között, vagy hétköznap délután 17.00-20.30 között
Képzés létszáma: 8-15 fő
Képzés során megszerezhető dokumentum: Tanúsítvány
Képzés várható kezdési ideje: 2024. május 24.
Jelentkezés határideje: 2024. május 17.
ONLINE KÉPZÉS
Díjak, kedvezmények:
A képzés ára:
63.500,- Ft
A képzést Áfa terheli, a képzés díja a 27% Áfát tartalmazza)
§ Kodolányis hallgatóknak extra 20% kedvezmény a tanfolyam díjából
Kérem, hogy a jelentkezés/befizetés során ügyeljenek a határidőre, kedvezményeinket az érvényességi határidőig tudják igénybe venni. Utólagos felhasználásra nincs lehetőség!
A képzési díjat a következő bankszámlára kérjük utalni:
ERSTE Bank 11600006-00000000-38225444
Utaláskor a visszakereshetőség érdekében a közlemény rovatba kérjük a Hatékony ügyfélkommunikáció szót és vesszővel elválasztva a JELENTKEZŐ NEVÉT beírni. (Minta: Hatékony ügyfélkommunikáció, Kiss Dóra)
Kapcsolattartó: Kovácsai Gabriella
tel: +36 30 54 95 886
email: felnottkepzes@kodolanyi.hu
A tanfolyam indulásával kapcsolatban a változtatás jogát fenntartjuk.