Jómagam a Székesfehérvári Munkácsy Mihály Általános Iskolában tanítok alsóban magyar és éneket. Munkahelyem – mint referenciaintézmény – a jógyakorlatok színtere és tárháza: kezdő- és gyakorló pedagógusként az állandó tanulás és ismeretszerzés helye. A kidolgozott folyamatok biztosítják a minőségi rendszerszemléletet. Ez sajnos sok helyen hiányzik. Nem véletlenül választottam a Kodolányi Főiskolán a Minőség- és folyamatmenedzsment pedagógus szakvizsgára való felkészítést: a mai magyar oktatási rendszer gyenge pontja a minőség folyamatos biztosítása és a minőség tudatos irányítása, vagyis a minőségirányítás. Itt, a Kodolányin megismerkedhettünk többféle minőségirányítási rendszerrel elméleti szinten. Ami az oktatók szakmai kvalitását mutatja, hogy nemcsak csoporttársaink által bemutatott helyi minőségértékeléssel találkozhattunk, hanem egy csoportos szakmai gyakorlat keretében Szolnok város intézménykomplexumának gyakorlati minőségirányításával is megismerkedhettünk.
(2019. március 22 - 2019. július 31.)
""Mentálhigiénés tanácsadó" 1. csoport"
( 2019. március 29 - 2019. július 31.)
""Mentálhigiénés tanácsadó" 2. csoport"
(2019. március 29 - 2019. július 31.)
"Befogadó és inkluzív társadalom"
(2019. október 12 - 2020. február 6.)
"Idősspecifikus szolgáltatásszervezés"
(2019. október 12 - 2020. február 6.)
""Mentálhigiéniai prevenció specialista" 1. csoport"
(2019. november 16 - 2020. március 19.)
""Mentálhigiéniai prevenció specialista" 2. csoport"
(2019. november 16 - 2020. március 19.)
"Interdiszciplináris informatika"
(2019. november 29 - 2020. március 19.)