Népszerű fürdő a Kodolányi szomszédságában

2017. szeptember. 26. KáVé
Népszerű fürdő a Kodolányi szomszédságában

Sikeres szezont zárt gyopárosfürdő

Várakozáson felüli nyári főszezont tudhat maga mögött Gyopárosfürdő. A vendéglétszám jelentősen nőtt a fürdőben, köszönhetően az időjárásnak és a népszerűsítést célzó marketingmunkának.

Tíz éve nem volt ilyen meleg nyár Orosházán, ami nagyon kedvező volt a vendégeknek és a fürdőnek egyaránt. Az Orosházi Városüzemeltetési és Szolgáltató Zrt. vezérigazgatójától megtudtuk, hogy több hétvégén is közel álltak hozzá, hogy kitegyék a megtelt táblát.

Benkő Ferenc a szolgáltatásaik közül az animátorok munkáját emelte ki. Alkalmazásuk mellett az országos trendet követve döntött a tavalyi év után idén is a fürdő. Úgy véli, ahhoz, hogy a családok maximálisan ki tudjanak kapcsolódni, hozzátartozik a gyerekek önfeledt, akár a szülőktől független, nem utolsó sorban tartalmas szórakozása.

– Az idelátogatók már tudatosan keresik a ritka természetes tóparti környezetet, amit Gyopárosfürdő nyújtani tud. Többek között ennek, és az idei kedvező nyári időjárásnak köszönhető, hogy a vendéglétszámunk az elmúlt évhez képest húsz százalékkal növekedett – fogalmazott Benkő Ferenc.

Megtudtuk, hogy leginkább Pest- és Bács-Kiskun megyéből érkeztek Orosházára vendégek. A fürdő marketing munkájának eredményességét jelzi, hogy az idei Év Fürdője szavazáson a feltörekvő fürdők közötti közönségszavazáson elért országos harmadik helyezést ért el.

– A nagy nyári rendezvények mellett meg kell említeni az első alkalommal megrendezett pránanadi tábort, ami széles tömegeket mozgatott meg. Azon dolgozunk, hogy jövőre kibővített formában ismét megtartsuk ezt az eseményt – mondta a vezérigazgató.

Új megoldások a marketing piacon

A marketing munkához kapcsolódan Kiss László, a Jövő Építők TDM elnöke ismertette, hogy az idei évben Gyopárosfürdő népszerűsítésére egy új megoldást alkalmazott, ami nagyban hozzájárult a helyi szálláshelyek és a fürdő nyári teljesítményéhez.
– Egy négyévszakos videót készítettünk, melyet májustól augusztusig szerb, román és magyar nyelven promótáltunk. 1 millió 700 ezren tekintették meg ezt a videót a legnépszerűbb közösségi portálon – mondta Kiss László.

Benkő Ferenc a jövőt illetően elmondta, hogy már kidolgozták a fürdő hosszútávú fejlesztési koncepcióját, amelynek részleteit a legközelebbi testületi ülésen ismertetik a képviselőkkel is. A vezérigazgató kiemelte, hogy a tervezett beruházásokkal előrelépnének és hosszútávon határozná meg Gyopárosfürdő működési feltételeit.

/Forrás: oroscafe.hu/

Kodolányi János Egyetem

Cím: 1117 Budapest, Prielle Kornélia u. 47-49.

Kodolányi János Egyetem
Cím: 8000 Székesfehérvár, Rákóczi u. 25.

Kodolányi János Egyetem
Cím: 5900 Orosháza, Gyopárosi út 3/f.

Impresszum | Szerzői jogok | Etikai kódex | Médiaajánlat