Személyügyi üzleti szervező

Végzett hallgatóink mondták a képzésről

Amikor az Erkölcstan- Etika szakos pedagógus- szakirányú továbbképzésre jelentkeztem a Kodolányi János Főiskolára, már tudtam, hogy nem veszek zsákbamacskát, hiszen 2012-ben ugyanitt végeztem el az Inkluzív nevelés tanára mesterszakot. Az oktatók felkészültek, széles látókörűek az iskolában és a változó igényeknek megfelelően rugalmasan, de következetesen tanítanak, gyakorlatorientált, életszerű, a mindennapokban jól hasznosítható tudást adtak. Az erkölcstan tantárgy bevezetésével nekünk, pedagógusoknak meg kell újulnunk, hiszen ezen a téren a szakemberek képzése hiányos volt. Számomra nagyon kedvező, hogy itt a Kodolányin teremtődött erre lehetőség. A sokat reklámozott 30-60 órás tanfolyamok nem lesznek elegendők a tárgy tanítására, a közeljövőben csak szaktanár taníthatja majd azt. Itt újabb diplomaként, kiegészítő képzésben, tanári szakot végezhettünk el egy tanév alatt. A képzés során erkölcsi, etikai és filozófiai bevezetés után az erkölcstan tantárgy oktatásának módszertani alapjait sajátíthattuk el. A megszerzett ismereteket azonban nem csak az erkölcstan tantárgy oktatása során tudjuk hasznosítani, hanem az iskolai nevelés kérdéseiben, az osztályfőnöki órán, és egyéb iskolai programok szervezése során is. Feltétlenül említésre méltó, hogy a továbbképzésre az ország több tájáról jártak kollégák, így kovácsolódtunk össze mindannyian. A kapcsolatot azóta is tartjuk és így nagyobb az áttekintésünk az oktatásügy helyzetéről.

Bándoliné Laczi Lívia Erkölcstan-etika szakos tanár IX. Kerületi Szent-Györgyi Albert Általános Iskola és Gimnázium
még több vélemény

Nexon

A Kodolányi János Főiskola a NEXON szakmai támogatásával személyügyi üzleti szervező szakirányú továbbképzést indít.

A hallgatók többek között megismerkednek:

  • a humánpolitika, a korszerű humánstratégiák alakításának hazai és nemzetközi gyakorlatával,
  • a globális és vállalati folyamatok legkorszerűbb mérési, elemzési és értékelési módszertanaival,
  • az emberi erőforrás-gazdálkodás és erőforrás-fejlesztés legátfogóbb elméleti és módszertani kérdéseivel,
  • a márkaépítéshez kapcsolódó üzletfejlesztés, valamint a tehetségmenedzsment és karrier tanácsadás hatékony módszereivel.

 

Nyilvántartásba vételi és indítási engedély száma:

Székesfehérvár: OH/FF/1601-5/2012.
Budapest: OH/FF/1601-6/2012.


A szakképzettség oklevélben szereplő  megnevezése: Személyügyi üzletfejlesztő szakember

 

A képzési idő:
  • 2 félév, 60 kredit

 

Mire jó, mire jogosít fel a képzés és a szerezhető végzettség a munkaerőpiacon?

A képzést elvégzők személyügyi szervező képzettséget igénylő munkakörökben helyezkedhetnek el.

 

A szakirányú továbbképzési szak célja:

Olyan szakemberek képzése akik képesek az emberi erőforrás-gazdálkodás területén a gazdasági és egyéb szervezetek, intézmények humán erőforrás-gazdálkodásának fejlesztő koordináló, irányító feladatait munkatársi, illetve menedzseri szinten ellátni. A szervezeti kapcsolatrendszerekben ismerik az emberi erőforrás személyügyi feladatrendszerét, az emberi erőforrások fejlesztésének szaktudományos alapjait, eszközeit és módszereit, a humánpolitika, a korszerű humánstratégiák alakításának hazai és nemzetközi gyakorlatát. Rendelkeznek a foglalkoztatási viszonyok, társadalmi kapcsolatok, a munkahelyi emberi problémák felismeréséhez, kezeléséhez és harmonikus megoldásához szükséges vezetési, pszichológiai, szociológiai, szociálpolitikai, etikai, jogi, közgazdasági, kommunikációs ismeretekkel és készségekkel. Munkájuk során figyelemmel kísérik a globális és vállalati (vállalkozási) folyamatokat, mérik, elemzik és értékelik a külső és belső tényezők szerepét, azok alakíthatóságát, befolyását.

 

Legfontosabb tantárgyak, ismeretkörök:

A szakképzettség szempontjából meghatározó ismeretkörök és a főbb ismeretkörökhöz rendelt kreditérték

  • Alapozó tárgyak:
    Bevezetés a munkajogba: munkajog, társadalombiztosítás, Vezetés és szervezetfejlesztés (kommunikációs módszerek, Lencioni-modell, változásmenedzsment, Tanulásmenedzsment (felnőttképzés, belső képzések), Tehetségmenedzsment (motiváció, teljesítmény TÉR, ösztönzés)
  • Szakmai törzsanyag:
    Munka, vezetés, és szervezetpszichológia, Munkaerőgazdálkodás és foglalkoztatáspolitika, Személyügyi, munkaügyi technikák, kutatási tesztelési módszerek, Interkulturális menedzsment, Ügyfélkapcsolati menedzsment, Tanulás a szervezetekben, tanuló szervezet, Humán erőforrásfejlesztés mint termék és szolgáltatás, Coaching és tanácsadás, Minőségmenedzsment és TQM, Tervezés, stratégia, kontrolling, Személyügyi szervező szakmai gyakorlat – Iparági specifikumok, Pénzügyi és adózási ismeretek
  • Kiegészítő ismeretek
    Ügyviteli eszközök, HR támogató és önkiszolgáló rendszerek IT és dokumentáció Szabadon választható ismeretek:
    Elmélet – gyakorlat aránya: 70- 30%.

Részletes képzési és kimeneteli követelmények

Mikor vannak a konzultációk?
 A konzultációk levelező rendszerű képzésben, szombati napokon vannak, összesen 90 tanóra/félév.
 
 
A részvétel feltétele:

bármely képzési területen szerzett alapfokozat (BA, BSC), mester fokozat (MA), valamint főiskolai /egyetemi végzettség.

A képzésre azok jelentkezését is várjuk, akik a "Részvétel feltétele" c. részben megjelölt feltételeknek megfelelnek, az ott felsorolt szakok egyikén sikeres záróvizsgát tettek, oklevelük kiállítása folyamatban van, s ezt igazolni is tudják.

 

A képzés helyszíne: Budapest, Székesfehérvár


Érdeklődés:
tel/fax: (22) 543-451, (22) 543-391
e-mail: felnottkepzes@kodolanyi.hu
 
Tudnivalók a jelentkezés módjáról, menetéről
Jelentkezési határidő:

2016/17. tanév I. félévében induló képzésre: 2016. szeptember 30.

 

Csatolandó dokumentumok:

oklevélmásolat, regisztrációs díj befizetését igazoló bizonylat

 

Minimális létszám: 12 fő

A képzés ára:

155.000,- Ft/félév, ebből a jelentkezéskor fizetendő regisztrációs díj: 15.500,- Ft

A képzési előleget a következő bankszámla számra kérjük átutalni:

Commerzbank 14220108-38728002


Várható kezdési időpont: