Sikerhegyek a Turizmus Tanszéken

Cikk dátuma 2019. november. 28. | KáVé
Sikerhegyek a Turizmus Tanszéken

A nagyvállalati együttműködések növelik a diploma értékét

Újabb nemzetközi nagyvállalati együttműködést sikerült összehozni a turizmus tanszéknek a  Bostoni Egyetemmel megvalósult tavalyi, szakmai kooperáció után. Dr. Rátz Tamara tanszékvezető, Dr. Zsarnóczky Martin az együttműködési projekt felelőse és Varga Csilla a Marriott International Budapest személyzeti vezetője egyhangúan kiváló színvonalúnak jellemezték az egyetem és a szállodalánc együttműködését, valamint a hallgatói munkát egyaránt. A résztvevők közül Hefkó Franciskát, Gombkötő Mercédeszt és Syed Nabeelt külön is díjazta a szálloda vezetése.

Milyen célok valósultak meg eddig a KJE és Marriott együttműködésében?   

V.Cs.: A közösen megvalósítandó egyetemi projektünk négy részből tevődik össze. Az első két rész ebből már kipróbáltnak tekinthető. A célunk, hogy egy olyan mintaprojektet tudjunk a Kodolányi egyetemmel, mint felsőoktatási intézménnyel kialakítani, amelyből az intézményeink és a hallgatók egyaránt magas szinten tudjanak profitálni.

Hogyan mérhető a hallgatói teljesítmény ebben a szakmai munkában?

Zs.M.: Személy szerint és azt gondolom és a tanszékünk vezetőjének helyszíni benyomásai alapján elmondhatom, hogy kifogástalan színvonalon teljesítettek a hallgatóink. A Kodolányi egyetem egyik nagy erőssége, más intézményekkel összehasonlítva, hogy az oktatásban magas hozzáadott értéket biztosít az elmélet mellett a gyakorlat területén is. 
 
A közös munkát négy projektelemre tervezték, amelyek voltaképpen már  megvalósultak. Hogyan tovább az együttműködésben?
 
V.Cs.: Az első lépcsőnek tekinthető szállodalátogatás és a szervezeti folyamatok megismerése, valamint az önálló feladatok gyors, kreatív megoldása megvalósultnak tekinthető. Február végén lépünk egy nagyot, amikor a shadowing programunk keretében a legfelkészültebb hallgatók felső vezetőinkkel fognak egy teljes napot eltölteni, hogy egy valós élethelyzetben is követni tudják a belső folyamatokat. A negyedik program szintről még nem beszélhetek, inkább az olvasók képzeletére bíznám.
 
Nyílván minden hallgató a tudása legjavával vesz részt a munkában. Ugyanakkor felvetődik a kérdés, hogy minden hallgató egyformán teljesített az éles helyzetekben?
 
Zs.M.: Azt gondolom, hogy remek életszerű szituációkat tudtunk generálni a szállodában. Erre nem annyira könnyű saját szakmai tapasztalat nélkül előkészülni. A vizsgahelyzet pozitív eredménye, hogy mindenki nagyszerűen megállta a helyét. A résztvevők közül Hefkó Franciskát, Gombkötő Mercédeszt és Syed Nabeelt, aki külföldi hallgatónk, külön is díjazta a szálloda vezetése. Büszék vagyunk rájuk.  
 
-v-
Kodolányi János Egyetem

Kodolányi János Egyetem
Cím: 5900 Orosháza, Gyopárosi út 3/f.
Kodolányi János Egyetem
Cím: 1139 Budapest, Frangepán utca 50-56.
Telefon: (1) 238 9327

Kodolányi János Egyetem
Cím: 8000 Székesfehérvár, Fürdő utca 1.
Telefon: (22) 543-400
Impresszum | Szerzői jogok | Etikai kódex | Médiaajánlat